The smart Trick of ماگ حرارتی That No One is Discussing

Wiki Article

این نوع ماگ ها به دلیل مقاوم بودن در برابر شرایط دمایی مختلف بسیار پرطرفدار هستند. ماگ های پیرکس در برابر لکه ها مقاوم، و تمیز کردن آن ها آسان می باشد.

زمانی که مایعی گرم را داخل آن بریزید به مرور زمان تصویری که روی آن چاپ شده است نمایان می گردد. در هنگام سفارش لیوان حرارتی با عکس دلخواه ، تصویر مورد نظر مانند انواع دیگر چاپ روی لیوان بر روی آن انجام می شود.

از روش های مهم که تنوع گسترده دارد چاپ سابلیمیشن است. […]

ز دسته لیوان های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است.هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد رنگ لیوان مشکی خواهد بود ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید کم کم تغییر حالت داده و پوشش کم کم محو و نقش روی لیوان مشخص می گردد.

در نظر گرفتن جنس ماگ نکته مهمی برای خرید ماگ می باشد. اگر قصد خرید ماگ برای منزل و محل کار دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از ماگ سرامیکی می باشد.

من لیوان دسته قلبی حرارتی سفارش دادم برام جالب بود طرحش

اکلیلی:درخشان و جذاب، مناسب برای هدیه دادن در مناسبت های خاص

.. ساخته شده که حس لطافت و آرامش طبیعت را به انسان هدیه می دهد.از مزیتهای آن می توان به واکنش پذیری بسیار کم آنها با مواد خوراکی سبک و مقاوم بودندر برابر ضربه و عدم انتقال سریع حرارت اشاره کرد.

ماگ هیتردار جدیدترین نوع ماگ است این نوع ماگ با ویژگی های منحصر به فردی که دارد از کاربردی ترین و جذاب ترین ماگ برای نوشیدنی های گرم می باشد.

چنانچه سفارش شما نیاز به توضیحات دارد. در فیلد مورد نظر وارد فرمایید.

بسیاری از افراد برای راحت شستن ماگ می خواهند از ماشین ظرفشویی استفاده کنند. اما برخی ماگ ها ازجمله چینی و شیشه ای قابل شست وشو با ماشین ظرفشویی نیستند.

ماگ های حرارتی معمولا لیوان های بزرگ از جنس سرامیکی هستند. ماگ حرارتی دو نوع می باشد.

برند و یا کشور سازنده اولین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ماگ می باشد و دارای کیفیت و طراحی منحصر ب ماگ حرارتی فردی است.

برای تولید ماگ های جادویی یا حرارتی، یک ماگ سرامیکی را که به مواد لوکودای (جوهر اکسیده) پوشیده شده است را انتخاب می کنید سپس طرح مورد نظر خود را به وسیله ی دستگاه مخصوص روی لیوان می اندازید و در یخچال های سریع، سرد می کنید، پس از سرد شدن می بینید که ماگ شما کاملا مشکی می باشد اما با ریختن مایعات گرم در لیوان طرحی که انتخاب کردید ظاهر می شود و رنگ مشکی لیوان از بین می رود این عمل به این دلیل صورت می گیرد، جوهر اکسیده که بدنه لیوان را با آن پوشش داده اند به حرارت و گرما فوق حساس است و در برابر گرما از خود واکنش نشان می دهد.

Report this wiki page